Ziraat bankası şikayet var

Ziraat Bankası’nı nereye şikayet edebilirim?

0850 258 00 00 Müşteri iletişim Merkezi'ne iletiniz.

Ziraat Bankasina nasil mesaj atabilirim?

Yapmanız gereken tek şey, talep ettiğiniz işlemi yazarak 4747'ye SMS göndermek. Bilgi taleplerinizde anında, kredi başvurusunda ise gerekli araştırmalar yapılarak en kısa sürede cep telefonunuza SMS gönderilecektir.

Ziraat Bankası güvenilir mi?

Ziraat Bankası'nı en güvendiklerini banka olarak belirtenlerin oranı 6. … Hiçbir bankaya güvenmediğini belirten katılımcıların oranı ise ,5. Bankalar içerisinde en çok güvenilen ikinci banka ,4 ile İş Bankası, üçüncü banka %9,7 ile Garanti BBVA, dördüncü banka ise %7,5 ile Yapı Kredi olarak karşımıza çıktı.

Ziraat Bankası müşteri hizmetlerine nasıl bağlanır?

Ziraat Bankası'nda müşteri hizmetlerine ulaşmak direk operatöre bağlanmak amacı ile 444 00 00 numarası ve ya 0850 220 00 00 numarası tuşlanarak operatörden direk olarak işlemlerinizi yapmak amacı ile tuşlamalar yapabilirsiniz.

Banka şubesi nereye şikayet edilir?

Bankalarla ilgili herhangi bir sorun yaşadığınızda, bankanın şikayet birimine ya da Türkiye Hakem Heyeti'ne şikayetlerinizi iletebilirsiniz. Bir kurumun denetlenmesinde en önemli neden şikayetlerdir. Bankalarda insanlara hizmet ettiği için yapılan şikayetler önemli bir yer kaplar.

0850 Ziraat ücretli mi?

Müşteri İletişim Merkezi'ni aramak ücretli mi? 0850 220 50 00 Müşteri İletişim Merkezimizi cep telefonunuzdan aramanız halinde sabit hat olarak ücretlendirilir veya paket dakikalarınızdan düşer, ek bir ücret ödemezsiniz. Sabit hatlardan aramanız halinde ise kendi paketiniz üzerinden ücretlendirilirsiniz.

4747 nasıl mesaj atılır?

Bu işlem için 4747'ye TUKETICI yazıp boşluk bırakıp, TC KIMLIK NO yazıp boşluk bırakıp, KREDI TUTARI(sayıyla) yazıp boşluk bırakıp, VADE SAYISI (sayıyla) boşluk bırakıp ve AYLIK GELİR(sayıyla) yazdıktan sonra SMS göndermeniz gerekir.