Tüketici hakem heyeti kargo şikayet

Tüketici haklarına kargo şikayet edilir mi?

TÜKETİCİ HAKEM HEYETLERİNE NASIL BAŞVURUDA BULUNABİLİRİM ? Kargo şirketlerinin geç teslim ettiği ve bu nedenle ayıplı mal kapsamında değerlendirilebilecek kargonuzun teslim tarihinden itibaren 30 gün içinde Tüketici Hakem Heyetine başvurabilirsiniz. Mobil imza veya elektronik imza ile imzalanması suretiyle yapılır.

Kargo şirketini nereye şikayet edebilirim?

Yani kargo gönderileriyle ilgili yaşanılan sorunlarda KTK / KTY bakılmalıdır ve şikayet mercii Ulaştırma Ve Altyapı Bakanlığıdır. Veya kargoyu şikayet edilen kişinin / firmanın bağlı olduğu bölge müdürlüğüdür.

Gelmeyen kargoyu nereye şikayet edebilirim?

Kargom gelmedi diyorsanız; mevzuat gereği, gerekli maddeler kapsamında vatandaşlar, ilgili kargo firması ile iletişime geçtikten sonra hala sorun yaşıyorsa yaşadığı sorunu belirterek; elinizdeki bilgi ve evraklarla ilgili bakanlık olan Ulaştırma Bakanlığına ya da bölge müdürlüklerine şikâyet edebilirsiniz.

Kargo kaç günde teslim etmek zorunda?

Hata

Ürün ve HizmetlerKapsamHedeflenen Teslim Süresi*
Minimum
Şubeden Kapıya600 – 1200 km arası2 İş Günü
1200 km üstü3 İş Günü
Kapıdan Kapıya600 km altı1 İş Günü

Kargo zamanında gelmezse ne olur?

Ayıbın üretim veya dağıtım aşamalarından hangisinde meydana geldiğinin tespit edilemediği durumlarda ise gerek satıcı gerekse de kargo şirketleri ayıptan müteselsilen sorumludurlar. … Bu anlamda kargo şirketi malın eksik yahut geç ulaşmasındaki ayıplardan sorumlu tutulacak aksini ispat yine kargo şirketine ait olacaktır.

MNG Kargo şikayet nasıl yapılır?

MNG Müşteri Hizmetleri İşlemlerinizi gerçekleştirmeniz için ilk başvurabileceğiniz yöntem MNG Kargo müşteri hizmetleri ile iletişime geçmektir. MNG Kargo telefon numarası olarak 444 06 06 veya 0850 222 06 06'yı arayabilirsiniz.

Yurtiçi Kargo nereye şikayet edilir?

Bu kapsamda “www.yurticikargo.com” adresinde iletişim formunu doldurarak öneri, şikayet, bilgi isteği ve teşekkürlerinizi iletmeniz durumunda “Ad-Soyad, T.C.