Çağrı merkezi makaleleri

Insource ne demek çağrı merkezi?

INSOURCE (INHOUSE) ÇM • İç kaynaklı (inhouse) çağrı merkezleri, kurum ve kuruluşların çağrı merkezi faaliyetlerini kendi bünyelerinde gerçekleştirmesi anlamına gelmektedir.

Çağrı tipine göre çağrı merkezleri nelerdir?

Çağrı tipine göre çağrı merkezleri çalışma prensibine bakacak olursak bu alanda üç ana madde bulunmaktadır. Bunlar; Inbound, Outbound ve Karma'dır.

Karma çağrı merkezi nedir?

Karma Çağrı Merkezi Nedir? Karma çağrı merkezi, adından da anlaşılacağı gibi, hem gelen hem de giden arama işlemlerini içerir. Karma çağrı merkezi, outbound veya inbound çağrı merkezlerinin tüm özelliklerini bünyesinde barındırır.

In Bound ne demek?

Herhangi bir firma ya da iş yerine ulaşmak isterseniz, elde ettiğiniz telefon numarasını aradığınızda sizi çağrı merkezi karşılar. Bu operatörlere “Inbound” denir. Kelime anlamı iste “Gelen Arama” olarak tasvir edilir.

Otomatik Çağrı Dağıtımı nedir?

Otomatik Çağrı Dağıtımı (ACD), çağrıları yanıtlayan ve bunları dağıtım kurallarına göre çağrı merkezindeki belirli departmanlara veya temsilcilere yönlendiren bir çağrı merkezi teknolojisidir. … En önemlisi ACD, tüketiciler ile güvendikleri ürün ve hizmetleri sağlayan şirketler arasındaki iletişimi kolaylaştırır.

Soğuk Çağrı nedir?

Cold calling, sizin ürün ve hizmetleriniz ya da markanız ile ilgili bir talebi olmayan ancak sizin potansiyel olarak nitelendirdiğiniz müşterilere yapılan satış amaçlı telefon aramalarıdır. Genelde bu aramaların %1-3 arasında bir conversion rate, yani satışa dönme oranı taşıdığı söylenir.

Çağrı merkezinde nasıl konuşulur?

1. Ses yüksekliğine dikkat etmeleri gerekir, yüksek sesle konuşmak çalışanı yorar ve gerilim oluşturur. 2. Konuşma arası boşluklarda iyi bir şey düşünüp (yemek) ”hımmm” demek, hafiften mırıldanmak ses tellerini dinlendirir. 3. Sesin ince ve kalınlığına dikkat edilmelidir.