Türk telekom mobil uygulamasına giremiyorum

Türk Telekom uygulamasına giremiyorum ne yapmalıyım?

Uygulama ile ilgili bir sorun olduğunda 444 0 375 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayıp, destek alabilirsiniz.

9520 şifre nedir?

Tek kullanımlık şifrenizi Mobil hattınız için 9520'ye ŞİFRE yazarak SMS ile ya da İnternet & Ev Telefonu için giriş sekmesindeki Şifre Gönder butonuyla öğrenebilirsiniz. -Gönderilen tek kullanımlık şifrenizi yanlış tuşlamış olabilirsiniz, tekrar deneyerek giriş yapabilirsiniz. -Şifreler tek kullanımlıktır.

Türk Telekom uygulama şifresi nasıl alınır?

Şifrenizi 9520 den “SIFRE” yazarak alabilirsiniz.

Tek Şifre Nasıl Alınır?

TekŞifre” hesabınızı oluşturduğunuz cep telefonu numaranız ile TEKSIFRE (boşluk) T.C. Kimlik Numaranızı 6606'ya göndererek şifrenizi alabilirsiniz.

Online işlemler için şifre nasıl alınır?

Online İşlemler'e giriş için kullandığım Şifre/Parola yı unuttum nasıl alabilirim? SIFRE yazıp 2222'ye SMS gönderebilirsiniz. Kurumsal Yetkili Parolanızı almak için, sistemlerimizde kayıtlı yetkili GSM numaranızdan PAROLA yazıp 8660'a SMS gönderebilirsiniz.

Aboneliklerimi nasıl öğrenebilirim Türk Telekom?

Durumum Servisi ile haberden spora, müzikten oyuna servis aboneliklerinizi ücretsiz sorgulayın.

  1. Abonelerin mobil hatlarında tanımlı İçerik Servislerini tek seferde öğrenebileceği ve kullanımlarını kontrol altında tutabileceği servistir.
  2. DURUMUM yazıp 5555'e SMS atılarak ücretsiz yaralanılabilmektedir.

9520 nerenin numarası?

Bilgisayar üzerinden online işlemlere girmek için 9520 ye mesaj attığımda (değerli müşterimiz şu anda işleminizi gerçekleştiremiyoruz lütfen daha sonra tekrar deneyiniz.