Banka şikayet var

Banka ile ilgili şikayetler nereye yapılır?

Merkezin Alo 170 hattını arayarak herhangi bir bankanın personelini şikayet etme için bilgilerinizi paylaşabilirsiniz.

BDDK ya ne şikayet edilir?

İletişim

Telefon :(212) 214 50 00
Adres :Büyükdere Cad. No:106 Esentepe Şişli/İSTANBUL
Çağrı Merkezi :0850 222 23 35

Ziraat Bankası Güvenli mi?

Ziraat Bankası'nı en güvendiklerini banka olarak belirtenlerin oranı 6. … Hiçbir bankaya güvenmediğini belirten katılımcıların oranı ise ,5. Bankalar içerisinde en çok güvenilen ikinci banka ,4 ile İş Bankası, üçüncü banka %9,7 ile Garanti BBVA, dördüncü banka ise %7,5 ile Yapı Kredi olarak karşımıza çıktı.

Kredi vermeyen bankalar nereye şikayet edilir?

4982 sayılı Bilgi Edinme Hakkı Kanunu çerçevesinde yapılacak bilgi ve belge talepleri www.bddk.org.tr adresindeki “Bize Ulaşın” linkinde yer alan ilgili formlar doldurularak yapılması gerekmektedir.

Ziraat Bankası nereye şikayet edilir?

Ziraat Bankası şikayet hattı aracılığıyla tüm şikayet ve taleplerinizi bankaya iletebilirsiniz. 444 00 00 – 0850 220 00 00 nolu telefonları arayarak bildirimlerinizi 7/24 gerçekleştirebilirsiniz. Ayrıca şikayetinizi bu form aracılığıyla yönetime iletebilirsiniz.

Ziraat Bankası hangi bakanlığa bağlıdır?

Cumhurbaşkanlığı genelgesiyle Merkez Bankası, BDDK, SPK'nın yanısıra Ziraat Bankası, Halk Bankası, Vakıflar Bankası ve Türkiye Kalkınma Bankası'ndan oluşan kamu bankaları da Hazine ve Maliye Bakanı Berat Albayrak'a bağlandı.

BDDK şikayet işe yarar mı?

BDDK'ya şikayet, bankalarla uyuşmazlıkların çözümünde masrafsız ve oldukça etkin bir yoldur. Ama yargılamayı gerektiren konularda çözüm yetkisi yoktur. Türkiye Bankalar Birliği nezdinde kurulmuş, Bireysel Müşteri Hakem Heyeti de bankalarla olan uyuşmazlıkların çözümünde yetkilidir.