15 mart çanakkale köprüsü

1915 Çanakkale Köprüsü ne durumda?

5 bine yakın çalışanın 24 saat aralıksız sürdürdüğü çalışmalarla köprü tamamlanma aşamasına geldi. … Son olarak da geçen günlerde Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın katıldığı törenle, araç geçiş yolunda son tabliye bloğunun montajı yapıldı ve Avrupa ile Asya kıtaları köprüyle birbirine bağlanmış oldu.

1915 Çanakkale Köprüsü ne işe yarar?

Feribotla yaklaşık 30 dakikada geçilen Çanakkale Boğazı'nda, bekleme süreleri ile yaklaşık 1 saat süren seyahat süresi, köprü açıldığında 4 dakikaya inecek. Bu proje sayesinde, Marmara ve Ege bölgelerindeki limanların, tüm ulaşım sistemleriyle entegrasyonu da sağlanacak.

Çanakkale köprüsü geçiş ücreti ne kadar?

AÇILIŞI 18 MART 2022'DE Sona yaklaşılan 1915 Çanakkale Köprüsü'nden geçen Bakan Adil Karaismailoğlu, merak edilen soruların cevaplarını çıktığı canlı yayında açıkladı. Merak edilen köprü ücreti ile ilgili soruyu da yanıtlayan Karaismailoğlu, geçiş ücretinin 15 Euro olacağını bildirdi.

Çanakkale Köprüsü nereye bağlanıyor?

1915Çanakkale Köprüsü ve Otoyolu Projesi Tekirdağ'ın Malkara ilçesi ile Çanakkale'nin Lapseki ilçesini birbirine bağlayan ve yaklaşık 5 km'lik 1915Çanakkale Köprüsü'nü de içeren 88 km'lik otoyolu ve 13 km'lik bağlantı yollarını kapsamaktadır.

Çanakkale köprüsü güzergahı hangi köylerden geçecek?

Çanakkale Boğazı Köprüsü Projesi iki kesimden meydana gelecek. Otoyolları oluşturan birinci kesim İstanbul Silivri İlçesi, Tekirdağ Marmara Ereğlisi, Çorlu, Süleymanpaşa, Malkara, Çanakale Gelibolu, Lâpseki, Çan, Yenice Balıkesir Balya ve Merkez İlçelerinden geçecek. Bu bölümün toplam uzunluğu 277.6 kilometre olacak.

Çanakkale köprü var mı?

1915 Çanakkale Köprüsü'nün 18 Mart 2022'de açılacağı duyuruldu. Çanakkale Köprüsü Çanakkale ilinin Lapseki ile Gelibolu ilçeleri arasında inşa ediliyor. Çanakkale Köprüsü geçiş ücreti ise dudak uçuklattı. 1915 Çanakkale Köprüsü geçiş ücreti 15 euro olarak belirlendi.

1915 köprüsünü kim yapıyor?

ÇANAKKALE KÖPRÜSÜ'NÜ KİM YAPIYOR? Yap-işlet-devret modeliyle ihaleye çıkarılan "1915 Çanakkale Köprüsü ve Otoyolu" Projesini, Türk ve Güney Koreli firmalardan oluşan Daelim–Limak–SK–Yapı Merkezi Ortak Girişimi, 16 yıl 2 ay 12 gün işletme süresi teklifiyle kazandı.